CERTIND

Managementul calitatii - ISO9001

 

 

Sisteme de management al calitatii conform standardului ISO 9001

 

Un sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu ISO 9001:

 

- reprezinta confirmarea oficiala a unui nivel de performanta credibil al managementului organizatiei;

- realizeaza mai usor accesul organizatiei pe piete externe si faciliteaza relatiile cu autoritatile;

- genereaza incredere clientilor referitor la calitatea serviciilor si produselor livrate;

- asigura cresterea credibilitatii organizatiei, in relatiile cu parteneri, furnizori sau contractanti;

- urmareste realizarea de valoare adaugata prin cresterea eficacitatii proceselor;

- identifica proactiv neconformitatile si lipsa de eficacitate a sistemului de management si ajuta la initierea si implementarea celor mai oportune actiuni corective si preventive;

- reprezinta o cerinta a autoritatilor publice pentru participarea la licitatiile pentru achizitii publice;

- urmareste identificarea cauzelor problemelor si gasirea celor mai bune solutii.

 

Cu peste 1 milion de organizatii certificate la nivel mondial, ISO 9001 reprezinta cel mai popular standard de sistem de management ce si-a demonstrat eficienta in cei peste 25 de ani de existenta.

 


Sisteme de management al calitatii pentru domeniul dispozitivelor medicale conform standardului ISO 13485

Standardul ISO 13485:

- este un standard international ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al calitatii in domeniul proiectarii si fabricarii de dispozitive medicale;
- are la baza cerintele standardului ISO 9001 completate cu elemente suplimentare specifice proiectarii si fabricarii de dispozitive medicale;
- se adreseaza producatorilor si importatorilor de aparatura medicala precum si furnizorilor de servicii in sectorul medical;
- confirma respectarea cerintelor legale si contractuale urmarind reducerea riscurilor asupra sanatatii umane.


Sisteme de management al calitatii pentru industria de petrol si gaze conform standardului ISO/ TS 29001

 

Standardul ISO/TS 29001:
- este un standard international dezvoltat de ISO impreuna cu reprezentantii industriei de petrol si gaze;
- are la baza standardul ISO 9001 suplimentat cu cerinte specifice pentru sectorul de petrol si gaze;
- este adresat organizatiilor cu activitati in domenii precum proiectarea, dezvoltarea, instalarea, exploatarea si service-ul echipamentelor si produselor utilizate in industria petroliera, petrochimica si a gazelor naturale.


Sisteme de management pentru servicii educationale si de instruire conform standardului ISO 29990

 

Standardul ISO 29990
- se adreseaza organizatiilor ce furnizeaza servicii de educatie si instruire;
- certificarea confirma respectarea cerintelor unui sistem de management al calitatii in ceea ce priveste proiectarea, dezvoltarea si realizarea programelor de instruire.



Sisteme de management pentru centre de contact pentru clienti conform standardului EN 15838

 

Standardul EN 15838:
- este un standard european ce stabileste cerintele pentru furnizarea de servicii in cadrul centrelor de contact pentru clienti;
- este aplicabil organizatiilor ce detin in cadrul propriei structuri sau furnizeaza pentru terti servicii de call-center;
- aduce beneficii organizatiilor prin imbunatatirea legaturii cu clientii, crestere a eficientei economice a activitatii si reducerea fluctuatiei personalului.

 

Sisteme de management al calitatii pentru industria auto conform standardului IATF 16949


Standardul IATF 16949:

- este un standard international ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al calitatii in industria auto;
- este dezvoltat pe baza cerintor ISO 9001 la care au fost adaugate elemente specifice aplicabile industriei auto;
- este aplicabil tuturor organizatiilor ce furnizeaza produse sau servicii pentru producatorii mondiali de autovehicule.


Sisteme de management pentru serviciile de traduceri conform standardului ISO 17100

 

Standardul ISO 17100:
- stabileste cerintele pentru serviciile de traducere, respectiv cerinte referitoare la resurse umane si tehnice, managementul calitatii si al proiectului, cadrul contractual si procedurile necesare;
- reprezinta o confirmare a capacitatii tehnice si organizatorice a prestatorului de a furniza servicii de traducere in conformitate cu cerintele clientului.